Livrarea
Livrarea se face în toată țara prin curier, doar în aria de acoperire a acestuia. Nu suntem responsabili de întârzierile/problemele de livrare care țin de curier, sau întârzierile/problemele apărute datorită politicii lor de livrare sau altor evenimente.
În cazul în care comandă trimisă este refuzată apoi de client din diverse motive, acesta nu poate fi găsit de către curier (nu este găsit la adresă, nu răspunde la telefon etc) sau din alte diverse motive ce țin de acesta, coletul este returnat și ne rezervăm dreptul de a nu mai face livrări ulterioare acestor clienți.
Costul de livrare este 20 lei oriunde în țară.
Livrarea se face în 1-3 zile lucrătoare în medie însă depinde și de perioada anului, volumul de coletele al curierului și localitatea de destinatie. Pentru localitățile unde exista km suplimentari nu se percepe cost în plus dar se poate prelungi cu 1-2 zile în medie timpul de livrare.
Plată
Plata se poate face ramburs, achitați la livrarea produselor iar dovada plății/chitanţa va fi emisă de către curier.
Plata online cu cardul printr-un procesator de plăți online (Netopia) veți putea achita comanda online cu cardul înainte de livrare.
Plata prin virament bancar / ordin de plată este posibilă, la cerere, iar livrarea produselor se va face după încasarea întregii sume.
Retur
Retururile pot fi realizate doar de persoane fizice și doar pentru produsele care nu sunt personalizate. Produsele (exceptând cele personalizate cu nume/poză/text/forma/dimesiune cu caracter unic realizate la cererea clientului) se pot returna conform O.G.130/2000, acestea se pot returna în aceeași stare în care au fost recepționate, în termen de 30 zile lucrătoare de la primire, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv.
Pentru a face un retur trebuie să trimiteți un email în care să menționați că doriți retur să specificați numărul comenzii, produsul pe care doriți să-l returnați, să atașați poze cu acesta, urmând ca noi sa vă chemam un curier pentru a ridica coletul. Deasemenea vă vom solicita un cont bancar pentru pentru a face rambursul banilor, care vor fi transferați în 1-7 zile, aceștia vor reprezenta valoarea totală a comenzii mai puțin costul de transport.
În cazul in care din vina noastră primiti un produs pe care nu l-ați comandat, un produs gresit, personalizat gresit sau comanda incompletă vă rugam să trimiteți un email în care să ne aduceți la cunostiinta problema să specificați numărul comenzii, produsul sau produsele cu problemă și poze cu ce ati primit. În astfel de situații vi se va trimite produsele lipsp, ori se vor înlocui / reface cele greșite în termen de 1-7 zile. Deasemenea dacp considerpm cp nu le putem realiza ala cum ne solicitați sau considerpm cp o refacere a produselor nu va duce la un rezultat mai bun vp vom retura banii pe acel produs sau produse într-un cont bancar pe care o să îl solicităm, transferul făcându-se în aproximativ 1-7 zile.